Societate

discutii despre societate

Prima in viata ta!

leave a comment »

Acum cativa ani am inceput sa ma intreb foarte serios care este sensul vietii mele. Vroiam sa simt cu adevarat ca traiesc pentru un scop cu adevarat bun, vroiam sa caut in mine o sursa atat de puternica in asa fel incat sa ma ma ajute pe mine sa devin un om mult mai sanatos si mai limpede emotional, trecusem de cateva ori prin probleme de sanatate mai mult sau mai putin serioase, dar care au ramas pe viata.

Am analizat viata mea si am vazut prin fata ochilor mintii mele perioada de scoala, de liceu, apoi de facultate, apoi de familie, mi-am dat seama cat de repede au trecut si nu am facut nimic semnificativ pentru sanatatea mea si evolutia mea ca om, ba dimpotriva eram ca toti „roboteii” care EXECUTA si nu simteam ca traiesc, simteam ca ma imbolnavesc si la asta am contribuit EU zilnic, in mod jalnic, prin ceea ce imi faceam rau mai mult sau mai putin constient, pana m-am imbolnavit si am simtit corpul ca cedeaza, niste probleme la coloana m-au pus pe repaus, pe recuperare fizica, imi dadeam seama clar ca am gresit drumul pana atunci si trebuia sa schimb ceva sa NU MA MAI CHINUI SINGURA!

Am inceput sa ma intreb de ce nu mi-am urmat instinctul din prima clipa, de ce nu mi-am ascultat vocea interioara…Am inceput sa caut in mine ce as putea sa fac eu pentru mine sa-mi fie bine fizic si sa-mi dea si putere emotionala. Au existat in mine mereu niste aptitudini pe care le-am neglijat…toti facem asta si va spun de ce, e simplu, ne place comoditatea, ne place sa mergem in turma ca oile si mereu ni s-a aratat ca daca iesim din turma vom fi pedepsiti sau EXCLUSI. Va spun ca e o mare minciuna, iesiti din turma si culmea VA VOR URMA SI ALTII! 😉

Puterea interioara, increderea, faptul ca poti depasi probleme de sanatate intr-un mod in care altii nici nu cred ca se poate fara medicamente , intr-un mod in care iti poti controla emotiile negative in avantajul tau, astea toate te face sa fii exemplu, ca altii sa vrea sa faca si ei!!!

Zi de zi poti lucra la versiunea ta mai buna, la sanatatea ta mai buna, la viitorul tau care sa conteze pentru tine! Eu intotdeauna am avut aptitudini de a lucra cu oamenii si mereu am facut asta, dar nu cum mi-am dorit, acum sunt unde mi-am dorit si pot sa ajut foarte mult! Lucrez ceea ce-mi place cu adevarat, in domeniul psihologiei, terapiei, discut cu oameni din diverse medii, studiez majoritatea timpului in limba engleza! Toate astea le-am studiat de-a lungul timpului si nu prea le-am folosit, dar mereu am invatat sa perfectionez modul de a ma intelege pe mine mai bine si societatea, oamenii.

Fiecare om e bun la ceva! Asta este mottoul meu si fiecare om trebuie sa descopere la ce ca sa poata trai viata liber si implinit.

Daca nu stii inca ce poti face cu adevarat cu sanatatea ta, cu jobul tau, cu domeniile in care inca mai ai blocaje, vino sa ne cunoastem si sigur te pot ajuta sa-ti redescoperi varianta ta buna! De ce sa nu fii prima in viata ta, de ce sa nu-ti oferi sansa de a construi tot ce ai visat pentru tine? POTI! INCEARCA!

Promit ca tu vei incerca cu mine, dar vom reusi impreuna!

Cu drag, Oana, psi-coach.

Written by societate

15 Iulie 2017 la 19:00

Publicat în Consiliere psihologica

Lasă un răspuns

